Vi fejrer 100.000 kunder i Xplora Norden!

Deltag i festen og vær med til at fejre alle Xploras 100.000 kunder i Norden!

Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige TUSIND TAK til dig, der er eller har været Xplora-kunde siden Xploras begyndelse for fem år siden til nu! Det er dig, der har bidraget til vores fantastiske rejse og succes i de seneste år. Vi er også meget taknemmelige for al feedback – godt og ondt; som har været helt afgørende for os, så vi løbende kan arbejde hen imod en endnu bedre digital verden og en tryggere hverdag for dine børn og jer forældre! Mange tak fordi du tog dig tid til at dele dine erfaringer, oplevelser og forbedringsmuligheder med os, vi værdsætter det til det fuldeste. Rundt i Norden har Xplora vundet et flertal af Bedst i Test, fx. hos TV2 Norge eller hos M3 i Sverige, samt blevet testet og rost af flere danske familier hos Børn & Fritid – det havde vi ikke klaret uden alle vores kunders ærlige feedback. Vi håber, at I vil være med på vores rejsen fremover!

Læs mere om os og vores smartwatches til børn her.

OOOH, wow! Laver du sjov nu?! TAK!!

Dette var Kristel Nyborgs svar da vi gav hende beskeden om, at hun var Xplora Nordens kunde nummer 100.000!! Utroligt sjovt! Hun købte to Xplora X5 Play smartwatches i Elgiganten i Norge og dermed blev hun kunde nummer 100.000! Et stort og rungende TILLYKKE fra hele team Xplora Norden til Kristel! Hun får en fantastisk gave fra os som blandt andet indeholder fri brug af abonnement, så længe hun vil være kunde hos os, forskelligt tilbehør, gavekort til Leos Legeland og 2 af vores seneste nyhed XMOVE aktivitetsur til hele familien.

Vi stillede Kristel nogle spørgsmål, vi var nysgerrige på!

Hvad var grunden til, at du valgte at købe Xploras smartwatches? Grunden til at vi valgte Xplora var dybest set, at vi ville give vores børn friheden til at kunne bevæge sig mere frit for at kunne besøge deres klassekammerater. Flere bekendte har allerede ure fra Xplora til deres børn og havde god erfaring med dem, og så faldt valget hurtigt på Xplora.

Hvorfor valgte du at købe et smartwatch – og ikke en almindelig mobiltelefon? Vi synes ikke, børnene er store nok til at klare det pres, der følger med en almindelig mobiltelefon. Vi ser selv, hvordan telefonerne “fanger” opmærksomheden hos os voksne, og jeg ønsker ikke, at det skal forstyrre legen, når de nu er så små, som de er. Det er ikke let at rive sig væk fra en skærm, og jeg synes ikke mine børn skal have internetadgang med på cykelturen, mens de klatrer i træer eller spiller fodbold med deres venner. Derfor tror vi, at Xploras ure kan udsætte dette behov i et par år, så vi kan få fat i dem, og de kan få fat i os uden problemer.

Hvad forestiller I jer, at uret kan hjælpe til med at gøre hverdagen lettere? For os handler det hovedsageligt om at kunne give børnene mere frihed til at bevæge sig rundt – og at de skal have mulighed for at få fat i os, hvis der skulle ske noget.

Hvad tænker du om smartwatches og skolestart/skolegang? Jeg tror, ​​at vi hovedsageligt vil bruge urene i vores fritid, men det kan ændre sig, når vi begynder at bruge dem. Jeg synes, det er rart med alle mulighederne for, at vi forældre kan styre brugen via Xploras forælderapp, så børnene kan undgå brug af uret i skoletiden.

Hvad var grunden til, at du valgte at købe den hos Elgiganten? Grunden til at vi købte urene i Elgiganten var, at der var en kampagne på smartwatches, og da vi havde planlagt at købe urene, var det dejligt at få 300 kr. rabat pr. ur, da vi skulle have to stykker! Og vi blev overrasket over, hvor hurtigt vi fik dem! Tog kun et par dage fra vi bestilte, til vi kunne hente dem på posthuset.

Afslutningsvis, er der så andre ting, du vil dele? Mens jeg sidder her og skriver, har jeg seks drenge, der løber i haven, hvor fire af disse har Xploras ure på, så noget må I have rigtig 😉

Mange tak fordi du tog dig tid til at besvare vores spørgsmål, Kristel. Og igen – tillykke som kunde nummer 100.000! Vi ønsker dig og børnene held og lykke med skolestart og held og lykke med Xplora!

Elgiganten og vores andre samarbejdspartnere troede på os fra start 

V har været helt afhængige af deres støtte og engagement i vores produkt og vores vision; nemlig at tilbyde en tryggere teknologi til børn – og en god introduktion til den digitale og mobile verden. At I har stået med os har betydet ekstremt meget for Xplora Norden. Her vil vi specielt fremhæve vores danske samarbejdspartnere Elgiganten, Power og Jollyroom – mange tak for det fantastiske samarbejde. Vi glæder os til fremtiden med jer!

Vi har været så heldige at få lov til at stille den nordiske indkøbschef i Elgiganten, Roy Westbye, nogle spørgsmål.

Hvor længe har Elgiganten samarbejdet med Xplora, og er der nogle højdepunkter i det samarbejde, du vil påpege? Elgiganten og Xplora har samarbejdet i 4 år, og det har været et sjovt og spændende samarbejde, der har været med til at bringe teknologi trygt og sjovt ud til alle de yngste.

Hvad tror du er grunden til, at dette samarbejde er blevet en succes i Norden? Både Elgiganten og Xplora arbejder nordisk med lokal tilstedeværelse og godt kendskab til hvert enkelt land. Så har du både den nordiske skala, men samtidig er den lokale viden nødvendig for at få succes i det enkelte land. Det er nogle forskelle, som er gode at kende til.

Hvorfor tror du, at Elgigantens kunder vælger Xplora? Xplora tilbyder en totalløsning med smartwatch og abonnement. Godt, trygt og sjovt produkt til børnene. Trygt og sikkert valg for de voksne – og så er Elgiganten en tryg og god rådgiver for kunden.

Hvorfor anbefaler du Xplora til familier med små børn? Trygt og sikkert for mor og far, samtidig med at de lader børnene komme ind i de voksnes digitale verden. Godt og sjovt produkt med alt, hvad børnene har brug for for at stifte bekendtskab med teknologi på en nem måde. Xplora har en totalløsning – meget let at komme i gang med!

Tusind tak til Roy og hele holdet i Elgiganten Norden for det uvurderlige samarbejde. Og mange tak, Roy Westbye, for sådanne gode ord om vores smartwatches. Vi ser frem til videre samarbejde og mange spændende muligheder – som vil bidrage til en endnu bedre kundeoplevelse for dig derude.

100000 kunder

Til alle vores vidunderlige ambassadører og influencere

Hvor skal vi dog starte…!? Uden jer og jeres supertestere ved vi ikke, hvor vi havde været. Sikke en flok fantastiske mennesker; enorm generøsitet, varme, loyalitet, så utrolig dygtige, kreative, kompetente og engagerede. Vi værdsætter jer højt, alle som ét, både dem, der stadig er hos os i dag, og dem, der har valgt at gå egne veje. Mange tak for et uvurderligt bidrag til vores rejse indtil nu – vi har virkelig klaret den sammen. I er en af ​​hovedårsagerne til vores succes. Tak til hver og en af ​​jer, for jeres helt unikke og kreative måde på sociale medier, at I har lagt tid og kræfter I at være med os på denne utroligt fede rejse og til at arbejde for det samme mål; nemlig at sikre vores børn en god og tryg introduktion til den digitale verden, og at familiehverdagen med børn skal opleves som mere tryg og sikker for både mor, far og børn.

Jeanette Christiansen har været med som ambassadør siden start, og det er en stor ære at stille hende nogle spørgsmål om hendes rejse med os til vores store 100.000 kunde-fejring. Tusind tak fordi du ville dele, Jeanette!

Hvad var grunden til, at du blev ambassadør hos Xplora? Jeg valgte at blive ambassadør, fordi jeg simpelthen elsker uret og alle de funktioner, det har!! Jeg synes, Xplora er et utroligt godt produkt, og jeg vil meget gerne kontakte så mange forældre til små børn som muligt for at sprede mine erfaringer og anbefalinger!

Hvordan har rejsen som ambassadør været hidtil? Det har været utrolig sjovt og givende, jeg elsker at dele mine oplevelser om uret – for alt jeg skriver og fortæller, er min og min families 100% ærlige mening! Jeg er så utrolig stolt og taknemmelig for at få lov til at arbejde med Xplora! (- og vi er også utroligt stolte over at have dig med på holdet!)

Hvad kan du bedst lide ved Xplora og smarturet til børn? Det, vi bedst kan lide, er den enorme tryghed, vi har fået i hverdagen. Vores børn er kun 9 og 6 år gamle – og vi ser, at de bliver mere og mere uafhængige og det er takket være deres Xplora-ur. At vi kan ringe til hinanden og følge GPS er virkelig guld værd i vores hverdag. Indtil børnene skifter over til en almindelig mobiltelefon, kan jeg ikke forestille mig en hverdag uden Xplora på armen!

ambassadør familie

“Vores børn er kun 9 og 6 år gamle – og vi ser, at de bliver mere og mere uafhængige og det er takket være deres Xplora-ur”

Far, mor, Lucas og Leana.

Efteråret bliver en spændende tid i Xplora

Selvom rejsen hidtil har været en stor succes, har vi absolut ingen intentioner om at hvile på laurbærrene! Vi har flere spændende og fede nyheder, som vi lancerer i løbet af efteråret – så følg med og glæd jer! Vores fantastiske ejere tør tænke innovativt og nyt, så vi kan love dig, at der vil ske meget med hensyn til teknologiudvikling i fremtiden – selvfølgelig med fokus på tryghed og sikkerhed som vil afspejles i vores smartwatches’ funktioner.

Bliv ved med at gøre os bedre!

Til sidst vil vi gerne opfordre jer til at fortsætte med at give feedback undervejs, som I har gjort hidtil – så vi sammen kan give vores børn de bedste forudsætninger for at få den tryggeste indgang til det digitale univers – med den bedst mulige teknologi tilpasset barnets alder, modenhed og brug. Lad os sikre vores børn en så tryg digital verden som mulig.

Igen, mange tak for din støtte, din loyalitet og din feedback. Mange tak til vores fantastiske retailpartnere, der har haft troen på os fra starten – I har været og er utroligt vigtige teamspillere, vi værdsætter samarbejdet meget højt! Og sidst men ikke mindst; Mange tak til vores vidunderlige ambassadører og influencers!

Alt godt til dig og familien.

De bedste hilsner Xplora Norden

Læs mere om os og vores smartwatches til børn her

100.000 kunder